2012. február 20., hétfő

Csütörtök esti csillogás

Sziasztook!
Csütörtök este egyik csoporttársam születésnapját ünnepeltük, egy kicsit erős sminket készítettem, de azért szerintem vállalható volt :)




Még szilveszterre vettem ezt az arany csillámot és azóta állandóan használom ha az alkalom megengedi. A csillámon kívül az Essence Vampire Love palettáját használtam.
Arc
Astor Skin Match alapozó
Avon habállagú korrektor ( bár lehet a magazinban alapozóként írják)
NYC Mosaic Powder
Szem
Essence Vampire Love palettából az "aranyos" fekete
Avon Sparkle lash and line Silver szemhéjtus (ebbe ragadtak bele a csillámok)

Kis tégely aranycsillám



Szemöldök alá halvány bézs szemhéjfesték (bal oldali alsó sorból az első)

Essence Smokey eyes 03 Are u hot? szemceruza (szemöldökre)
Maybelline the One by one volume express spirál
Száj
Akármilyen nude rúzs, sajnos nem emlékszem melyiket használtam :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése