2012. március 10., szombat

Lush Snake Oil fejbőrápoló teszt

Sziasztok!
Egyik nap betértem a Lushba, hogy beszerezzem ezt a fejbőrápolót, mert egész jókat írtak az oldalon róla és végső kétségbeesésembe mindent kipróbálok a hámló,viszkető,fájó fejbőrömre. Kértem az eladó leányzót, hogy mutassa meg és mondja el, hogy hogyan használjam. Kétféleképpen lehet: az egyik, hogy levágsz belőle egy darabot, felolvasztod a mikróban (amitől elképesztően büdös lesz a konyha), majd felviszed a megolvadt sűrű olajszerűséget a fejbőrödre. A másik, hogy a kezed melegével megolvasztod a tömböt és közvetlenül azt dörzsölöd a fejecskédhez. Én a mikrósat választottam, mivel rengeteg hajam van azt gondoltam egyszerűbbnek. Egy hajfestős kefécskével vittem fel és próbáltam nem rosszul lenni a szagától (igen ennyire rossz) de úgy voltam vele, hogy ha hat akkor elviselem. Amikor végre bekentem a fejbőröm minden négyzetméterét éreztem, hogy kellemesen bizserget, mint a mentás head and shoulders. Kellemes érzés volt, végig éreztem míg le nem mostam. A cetli szerint 20percig hagyni kell hatni. Na én bő fél órát hagytam hatni, biztos ami biztos. Ám 20 perc után hozzáértem a hajamhoz és éreztem, hogy az a sűrű olajos cucc megdermedt és a hajam töve rendesen berasztásodott. Kedvem lett volna Bob Marley számokat előadni teljes beleéléssel. De nem ijedtem meg (annyira) és jó meleg vízzel háromszor átmostam a hajam. Mielőtt leírnám a végeredményt megmutatom mit ígér a lush.hu szerint ez a kozmetikum:

Fejmosás előtti fejbőrápoló. Legnagyobb előnye: száműzi a korpát. Érezni fogod, hogy korpaellenes készítményeinknek áthatóan pikáns illatuk van, de a szó jó értelmében olyan koncentrációban tartalmaznak illóolajokat, hogy azok elpusztítsák a fejbőrödön élő mikróbákat, amelyek a korpa képzödéséért felelősek. Igazán megéri, hogy egy kicsit mentolillatú legyél egy leheletnyi teafával fűszerezva, ha ennek árán megszabadulhatsz a korpa pikkelyeitől, nem gondolod? Ráadásul a természetes vajak, amik az illóolajokat tartalmazzák, finom puhává is teszik szegény fejbőrödet. Több hajmosásra van szükség, hogy kitessékeld a korpát hajzatodból, ezért a teljes siker érdekében ruházz be egy Soak and Float tömbre is!

Nyilván több hajmosásra van szükség, ami gáz, mivel nekem a fele elfogyott az első használat után és nem fogok félhavonta majd' kétezer forintos fejbőrápolóért szaladgálni. Tehát a tapasztalat az első hajmosás után: A korpa maradt, bár amikor megszárítottam úgy láttam, hogy sokkal kevesebb, de ez 2 napja volt és már megint ugyanúgy, viszket/hámlik/fáj a fejbőröm. És eleve a boltban a leányzók azt mondták, hogy nekem valószínűleg nem mikróbák okozzák a korpát, hanem csak rettentő száraz a fejbőröm és arra még jobb ez a dolog, mivel hidratálja a kiszáradt fejbőröm. Hát köszi lányok...
Itt van pár kép a termékről, és a hajamról használat közben :) Tudtok valami tippet adni, hogy nektek mi vált be?
55 gramm 1850.-
Ilyen vékony rasztákban összeállt, a barátom jót nevetett rajta :)

A hajvégeimet sikerült "kihagyni a mókából" szerencsére
 

5 megjegyzés:

  1. Nekem is volt ilyen fejbőr problémám, ami kb már odáig fajult, hogy gennyesedett (brutál undi). Millióféle sampont próbáltam, de még a babasampontól is kijött...aztán nem is tudom miért, de kipróbáltam a Lush szilárd samponját és azóta nem jött elő. Tudom, hogy nem olcsó móka, de nekem egy fél évig kitart a korong (viszont én a bedörzsölős módszert használom). Szerintem egy próbát megér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor azt még megpróbálom, de arról is azt hallottam, hogy nem kicsit büdös :D Bár ez nem érdekel ha hat :) Köszönöm a tippet :*

      Törlés
    2. nem a büdi samponra gondoltam, azt sose próbáltam :D new hair-rel kezdtem (piros), most meg az ultimate shine (fehér) mindkettő a normál hajas. (jó a piros elvileg hajhullás ellen-hajnövekedést serkentő)

      Törlés
  2. Nekem is csúnyán korpásodik állandóan a hajam. Ami nekem bevált az a Bioderma samponja. Bár nem a legolcsóbb, de sokaknak bevált. Szerintem Joy-napokon lesz 20% kupon és akkor már barátibb az ára.

    http://kremmania.hu/kremek/bioderma-node-ds-kremsampon

    Bár azt mondják hogy akinek egyszer kijön az véglegesen nem tud megszabadulni tőle.

    VálaszTörlés