2012. március 7., szerda

Marni at H&M Shopping Party Élménybeszámoló

Sziasztook!
Olyan szerencsés voltam, hogy kisorsolták a nevem és háromszáz társammal együtt részt vehettünk egy exkluzív vásárláson a Glamour magazin jóvoltából. Így a nagyközönség előtt vásárolhattunk Marni ruhadarabokat. Az első dolog, ami eszembe jutott, amikor megláttam a kirakatot, hogy hűű na ez aztán valami Más. Nagybetűvel. Versace által tervezett ruhák is különlegesek voltak, de ők már nekem túl hivalkodónak tűntek. Nagyon modern, nagyon mintás, de mégis a jó ízlés és hordhatóság határain belül maradt a tervező. A kiegészítők egészen extrémek voltak, jól fel lehet velük dobni egy szimpla outfitet is. De beszéljenek helyettem a képek egyenlőre.
Amikor odaértem rettenet hosszú sor állt, de nagyon gyorsan haladtunk hála a Glamour profi csapatának

Itt nem látszik, de sok kíváncsi turista bámulta a kirakatot.
Ahogy beléptem megkaptam a meghívóm

Akár a méhecskék a nektárra úgy csapott le mindenki a Marni részlegen lévő darabokra (Világos kabátban Ördög  Nóri)
Ez a saru nagyon brutál
Ééééés azok a minták... Bár sose tudnám magamon elképzelni... :)
Viszont ezek a gallérnyakláncok elképesztően aranyosak
A tömeg...

Én inkább ezen a részlegen mazsoláztam, vártam, hogy tisztuljon a terep "Marninál"

Igen, még vörös szőnyeget is kaptunk :)
Ajándékba kaptunk egy stílusos Marni kendőt

Nagyon jól éreztem magam két barátnőmmel, számtalan ismert embert láttunk, még össze is kacagtak, hogy mindenkinek ugyanolyan kiegészítője lesz majd a képernyőkön. Sokakat nagyon zavart a tömeg és a zaj, de engem egyáltalán nem, iszogattuk a csajokkal a finom martini pezsgőnket és válogattunk. A próbafülkébe bejutáshoz kellett is az ital, hogy ne lankadjunk. Profi szervezés volt, le a kalappal a h&m és a Glamour precíz stábja, munkatársai előtt, hogy így feldobta több száz ember szerda estéjét. És hogy mit vettem...? Azt majd holnap elárulom.

3 megjegyzés: