2012. március 3., szombat

Nyereményjátéééék!

Sziasztok!
Bő egy hete úgy gondoltam (amikor elindítottam a blogot) hogy 50 olvasónál rendezek egy kis nyereményjátékot. Mivel ez hamar eljött, szeretném megkérdezni, hogy mit szeretnétek nyerni? :) Körömlakkot, szemhéjfestéket, alapozót, szemhéjalapozót, rúzst, szájfényt, körömmatricát, kiskutyát, kiscicát, kisnyulat, kishörcsögöt, kispatkányt, kistengerimalacot, kisnyusztot, kiskígyót, kisgörényt?? Válaszoljatok és ez alapján vásárolok nektek :) Két dolgot mondjatok légy szíves és a nyertesnek teljesítem kívánságát!
Puszillak titeket

22 megjegyzés:

  1. nekem a szemhéjfesték-rúzs(vagy szájfény) kombó tetszene, de a kisnyúl(patkány) és kígyó is jó ötlet, legalább az első heti kajára nem kell gondolni :D (jó morbid vagyok) :DDD

    VálaszTörlés
  2. én egy perzsa cica + rúzs kombót kérnék :D egyébként rúzs-szempillaspirál :DD

    VálaszTörlés
  3. Én pirosító-körömlakk kombinációnak örülnék! :)

    VálaszTörlés
  4. Egy szemhéjfesték-pirosító kombónak örülnék :-)

    VálaszTörlés
  5. cicát ide nekem iiiiis :D

    no meg rúzst és körömlakkot ^^

    VálaszTörlés
  6. Ha nyernék nagyon örülnék Körömlaknak és szemhéjfestéknek.a szineket meg rád biznám.mert elnézve a képedit nem félnék hogy olyat veszel ami nem tetszik! : DDD.Köszönöm,hogy játszhatok!( :

    VálaszTörlés
  7. Főleg fiú fekete abesszin tengerimalacnak örülnék, de egye fene, szemhéjpúderrel is beérem ;) :D

    VálaszTörlés
  8. Én egy oroszlánfejű nyuszinak vagy egy maine coon cicának örülnék a legjobban :P De bármely kisállatot szívesen látnám otthonomban (imádom az állatokat a pókokat, bogarakat és rovarokat kivéve)De egy szemhéjpúder-rúzs/szájfény vagy egy szemhéjpúder palettával is kibékülök ám :) Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  9. egy törpenyuszinak örülnék a legjobban, de egy szemhéjfesték-rúzs kombót se utasítanék vissza ;)

    VálaszTörlés
  10. körömlakk- pirosító kombónak nagyon örülnék :D

    VálaszTörlés
  11. Mindennek :) Bízok az ízlésedben! :D

    VálaszTörlés
  12. körömlakk, szemhéjfesték :)

    VálaszTörlés
  13. Körömlakk, és szemhéjalapozó, vagy ez helyett pirosító. :) A lehetőségekhez nem írtad, de hátha csak kifelejtve lett :$ :) Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt is leheeet, bármi sminkterméket :) Felírtalak ;)

      Törlés