2012. április 13., péntek

Avonos táskák

Sziasztok!
Gondolom mindenki nagyban glamour-napozik vagy várja, hogy glamour-napozzon, vagy szeretne glamour-napozni, vagy esetleg már elege van a glamour-napokból :D Nekem tegnap megjött az Avon rendelésem. Bátor voltam mert rendeltem két darab táskát, pedig már számtalanszor csalódtam bennük.
Most is vegyes érzelmeim vannak, de először is megmutatom őket.



A sminklemosó csak eszköz, hogy megmutassam mekkora :)
A csíkosat már tavaly kinéztem, kezdem vele. Amikor kibontottam egyből azt vettem észre, hogy elég büdös, de szerencsére ez már múlik. Kb ilyenre számítottam semmi extra, a csatja lehetne egy kicsit masszívabb, és jó lenne ha állítható lenne a pántja, de nem zavaró a hossza.
Viszont a szürkének igen. Biztos egy nagyon magas lányon volt a képen, mert nem gondoltam, hogy ilyen hosszú lesz.
Összességében nem bánom, az ár-érték arány nem a legjobb, d meglátjuk meddig bírják :)
Ti szoktatok Avonból táskákat rendelni? Mik az élmények?

4 megjegyzés:

  1. Én már régóta kinzétem a Lindsay táskát ( http://rougeandstyle.blogspot.com/2012/02/januari-haul.html ), csak eléggé drágálltam, 3ezer ft körül mozgott azt hiszem, szettben nagy táskával még több volt. Egy vaterához hasonló oldalon sikerült nem használtam hozzájutnom 3euróért, aztán megértettem miért akarta továbbadni a lány..: a katalógusban fehérként van ábrázolva a való életben pedig kosz-színű.. Először azt hittem átvert a csaj, majd hosszú utánaérdeklődés után rájöttem, hogy másoknak-akik eleve Avonból- rendelték nekik is kosz-színű volt.. Úgyhogy én lemondtam róluk egy időre, ennyiért már New Yorkerben és Tallyban is lehet találni táskákat és ott ugye nem zsákbamacska alapon megy :DD

    De a tieid tökre szépek, a csíkossal már szemezgettem én is, örülök, hogy neked nem csalódás lett a vége :)

    VálaszTörlés
  2. Az a matrózos nagyon tetszik :):):)

    VálaszTörlés
  3. Én még soha nem rendeltem táskát az Avonból, egyszer akartam ,aztán mégse jött össze :D:D Itt van egy avonos bolt, és tök jó , mert meg lehet nézni a táskát, hogy milyen is valójában:) .
    A matrózos nagyon jól néz ki *-*

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem jöttek be az Avonos táskák, talán a Ruthie táska az ami elég sokáig bírta és élőben is tetszett, a többi borzalmas...

    VálaszTörlés