2012. április 8., vasárnap

Catrice Kiss Kiss Hibiskuss

Sziasztok!

Íme a rúzs, amit pár napja vettem. Egy Mac Impassioned rúzs hasonmást vártam de sajnos nem teljesen egyformák. Ez egy kihívóan rikító pink rúzs, amit még tényleg nem tudom mikor fogok felkenni. A Sziget Fesztiválon biztos ilyen málnaszájjal fogok közlekedni, ott mindig használom a rikítós rúzsaim. Ott nem néznek bolondnak az emberek, nem úgy mint az utcán de nem értem miért az idősebb nénik olyan rúzsokkal tudják magukat kikenni, hogy a hajam égnek áll, bezzeg őket nem bámulják meg
 Nagyon tartós, lehetetlen egykönnyen letörölni. Szép a fénye és elég puha a textúrája. Valami rúzsecsetet majd túrok a szekrényemben, mert azzal lehet igazán szépen eldolgozni/felvinni. Szerencsére ez egyáltalán nem szárítja a szám, míg a Mac után 2 napig cserepesek voltak az ajkaim.
Minden képen ugyanazt a rúzst viselem, de néhány képen teljesen másképp néz ki.

Igen, pizsamában már ki voltam festve :D

Itt nem sütött a nap kint :)
Ez pedig a szemem, semmi extra, kicsit még satírozhattam volna :)
 Nektek van ilyen enyhén szólva kihívó rúzsotok?

7 megjegyzés:

  1. szupi lett :) tetszik a szemüveg is :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szép, és jól is áll! Nem értem, miért baj az, ha valaki erős rúzst használ? Szerintem annál inkább jobb, ha megbámulnak! :D

    VálaszTörlés
  3. Még hogy van-e? Gyakorlatilag az egyetlen rúzsom ilyen. Egy BYS rúzst rendeltem tesminked.hu-n, az ottani kép alapján halvány rózsaszínnek tűnt, de lehet, hogy ne mértem fel jól a helyzetet, ugyanis NEONPINKET kaptam :)) És nem bánom, mert ez is nagyon tetszik, és ha suliba nem is (hehe:D), de én simán fogom hordani, mert szép, és téged is erre bátorítanálak, gyönyörű ez a rúzs! :)
    És nagyon szép vagy, imádom a szemüveged! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó de Kedves vagy :$ Én meg pont neonpinket kerestem, de nem egészen azt kaptam de azért majdnem :) De elég rossz kép lehet a rúzsról ha halvány rózsaszín helyett egy neonpinket kaptál :D Meg is nézem! Köszönöm az aranyos hozzászólásod!

      Törlés
  4. Nagyon jól áll a rúzs !:$ Én se értem miért bámulnak meg ha ilyen erős rúzst használunk:D igazából én leszoktam szarni :) Használd bátran ! A smink is tetszik :$ puszi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színe van, akinek van szép szája, használja bátran! ^^

    VálaszTörlés
  6. Én imádom az erős rúzsokat, és nagyon nagyon jól áll neked!:)

    VálaszTörlés