2012. május 2., szerda

Kedvenceim áprilisban


Catrice (bizony) pezsgőszínű szemhéjpúder: Egyik kis fürdőszobai rekeszben találtam és kipróbáltam és gyönyörű színe van. Azóta, amikor sminkelek mindig használom. Elég régi lehet, azt is nehezen vettem ki, hogy Catrice márkájú.
Clinique high impact mascara szempillaspirál: Mióta megnyertem szinte mindig őt használom, remélem sose fogy el, mert nem szeretném 5400 forintért megvenni a nagy kiszerelést. Najóde. Szeretném. Csak kicsit sok egy szempillaspirálért.
Chanel 221 Pink Satin lakk: Majd hozok róla sok-sok képet, gyönyörű színe van, csak elképesztően lassan szárad.
Kontúrozó ecset: Mariatól nyertem, szeretem, könnyű használni.
Essence mono szemhéjpúder: Már láttátok akcióban, azóta többször is nyúltam érte, különleges szemhéjon.
Kis rózsaszín fülbevaló: Őt is nyertem és nehéz kirángatni a fülemből.
Marc Jacobs Daisy-je: Szaglásszátok meg, vidám tavaszias illat.
MaxFactor körömlakk: Őt is nyertem (ekkora mázlista vagyok), kis visszafogott színe van, a tartóssága nem az igazi, de ettől függetlenül hamar megszerettem.
Essence körömerősítő: Töretlenül (derosszpoén...:D ) használom, szerintem találnék nála jobb körömerősítőt is a mindennapokra de azért elfogyasztom.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a visszajelzést, használd egészséggel;-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem tudom, hogy kaptál-e már Liebster Blog díjat, én viszont küldtem neked egyet: http://lovethewaywedress.blogspot.com/2012/05/liebster-blog-dijat-kaptam.html
    Fogadd szeretettel! :)

    VálaszTörlés