2012. május 20., vasárnap

NOTD - Orly Butterflies

Sziasztook!
Most, hogy már nem fog a nap behúzódtam a lakásba bejegyzést komponálni. Alakul a bőröm a színe, a hátam már durván barna.
Ezt az Orly mini lakkot brands.hu-ról rendeltem és mióta megjött (március közepe) egyáltalán nem használtam. Nagyon átlátszó rózsaszín, szerintem 3-4 réteg kéne belőle, hogy normálisan fedjen. Aztán gondoltam egyet, kerestem egy nagyon hasonló színű lakkot és alákentem. Ez az Essence think pink-je volt. Így már nagyon tetszik, szinte egész héten ez volt a körmeimen.

A kisujjam szélén látszik az essence lakk



Legjobban az első kép adja vissza a színét, szinte neonos rózsaszín. Gyorsan szárad, és tartós is, nekem 4 napig bírta tökéletesen.
Ti szeretitek az Orly lakkokat?

3 megjegyzés:

  1. Szép lett, már jó ideje szemezgetek egy Orly lakkal ;)

    VálaszTörlés
  2. nekem még nincs orlym, de már én is nagyon be szeretnék szerezni egyet, ez a szín pedig csodás :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, igen szép a színe! Durva, hogy egy orly lakkból kellene 3-4 réteg...

    VálaszTörlés