2012. június 4., hétfő

The Body Shop Epres tesvaj

Sziasztok!

Még múlt hét elején vettem magamnak ezt az 58 grammos kis Body shop testvajat. A nagy kiszerelésű testvajakat eléggé drágálltam, ezért okosabb dolognak tartottam először ilyen kisebbe fektetni. Elképesztően finom illatúak ezek a kis csodák. Alig tudtam választani a csokis, kókuszos és epres között. Aztán még ott volt a mangós is áááá. Eldöntöttem, hogy ha beválik veszek majd mindegyikből.

Egy hét használat után a véleményem:

Azt hittem, hogy nincs nagyon száraz bőröm, de elég gyorsan beszívja ezt a sűrű testvajat, szóval lehet mégsem úgy van, ahogy gondoltam. Eddig csak Alverdés testvajam volt, azoknál gyorsabban szívódik, mikor bekenem magam az egész szoba eperillatú lesz és legszívesebben leturmixolnám magam egy kis tejjel, jéggel és mentával.
Különösen száraz a könyököm, de azt is rendbe hozta 2 nap alatt, szóval nálam nagyon nyerő ez a termék. Itt megnézhetitek az összetevőket és még pár véleményt.

48 g 1700.-
Egy kis önreklám: Regisztráltam instagramra, janetglamour néven megtaláltok.

5 megjegyzés:

  1. "legszívesebben leturmixolnám magam egy kis tejjel, jéggel és mentával."
    Jajj de jót nevettem ezen a mondaton! :D Én is elgondolkodtam azon, hogy veszek valami TBS terméket de még nem tudom mi legyen az..

    VálaszTörlés
  2. Ha végre sikerül eljutnom a The Body Shop boltba én is beszerzem az tuti, imádom az epret! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, egyre jobban vonz a TBS, főleg a testvajaik... lehet, befektetek én is egy kis kiszerelésűbe, ha úgy adódik.:)

    VálaszTörlés
  4. Óóó ez biztos nagyon jó, szeretem az epret és ténylek jók a TBS testvajak! :)

    VálaszTörlés
  5. óó, akkor ez lehet nekem is jól jönne. a könyököm is gáz, meg az epret is imádom:D

    VálaszTörlés