2012. június 19., kedd

L'oréal - Innocent Turquise Szemhéjpúder

Sziasztok!
Biztos mindenki hallott már a L'oréal Miss Candy kollekciójáról, én mikor nézegettem a képeket tudtam, hogy ezt a szemhéjpúdert muszáj lesz megvennem, annyira szépséges. A DM-ben rá is találtam, külön kis pultja van, szóval ne a L'oréal polcokon keressétek!




1990.-

Bal oldalt alappal, jobb oldalt szemhéjalap nélkül

Szerintem gyönyörű színe van, szemhéjalapozó se szükséges hozzá. Nagyon tartós, nálam 8 órát is simán kibírt. A többi szín annyira nem fogott meg, átlagosak de ez nagyon különleges.

Ti vettetek valami a Miss Candy kollekcióból?

8 megjegyzés:

  1. nagyon szép! nekem egy bronzos árnyalat van meg :)

    VálaszTörlés
  2. Húú, ez tényleg gyönyörű! Én is szemeztem vele, de végül otthagytam, mert van hasonlóm, bár nem ilyen szép.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a szín én is szemeztem vele a boltban ,tényleg nagyon különleges és most ,hogy írtad hogy mennyire tartós legközelebb tuti én is beszerzek egyet ( vagy többet ) :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép:) csak ezt a színt én tuti nem használnám ki:)

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon szeretem ezt a színt, igazán vibráló. Nyáron, bulira készülődve gyakran előveszem. :)

    VálaszTörlés
  6. szia! nekem ugyanilyen szemhéjfestékem van, de annyira nem tudom, hogy milyen ruhákhoz illene meg nem is tudom milyen sminket csináljak vele. nekem kicsit közönségesen mutat magamon fekete szemhéjpúder nélkül. sokat segítenél vele, ha csinálnál 1-2 szép sminket vele:) lééééégyszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) De cuki vagy! :D Hétvégéig összehozok neked pár sminket ezzel a színnel :)

      Törlés