2012. július 10., kedd

Három napozás utáni hidratáló összehasonlítása

Itt a nyár, a hardcore kánikula, mindenki rohan ha teheti valamilyen vízpartra hűsölni. A bőrünk igencsak megszenvedi ezt az időszakot, még a magas faktorszámú naptejek mellett is megtörténhet, hogy megég. Én nemcsak ilyenkor használok napozás utáni készítményeket, egy kiadós leégés nélküli napozás után is bekenem magam valamiféle hűsítő krémmel. Az utóbbi pár évben sok ilyen termékkel találkoztam, ezért gondoltam bemutatom nektek azt a hármat, amit ezen a nyáron használok.

1. SUNDANCE Napozás utáni ápolótej /200 ml/

Ő már elég régi, inkább az előző nyáron nyúltam érte sokszor. Az illatát nem szeretem, túl erős, viszont gyorsan beszívódik. Kipróbáltam már rákvörösre égett bőrön és vele elkerültem egy kiadós hámlást. Ezt nem tudom lehet-e még kapni, de hasonlót biztosan. Az ára 2000.- forint körül lehet.

2. GARNIER Napozás utáni intenzív bőrregeneráló testápoló /250 ml/

Tavaly ősszel vásároltam ezt a napozás utáni testápolót, 3000 forintról volt leárazva 800-ra. Nagyon finom illata van, azonban lassabban szívódik be, pedig a hátulján külön kiemelik, hogy nem hagy maga után zsíros érzetet. Sajnos van benne Paraffinum liquidum, ami nálam mumus pár hónapja, ezért már én nem is használom, de a családom nagyon szereti. A hámlás ezzel is elkerülhető, sokféle leégésen segített már nálunk.

3. HAWAIIAN TROPIC Napozás utáni hűsítő aloe gél /200 ml/

Utoljára hagytam ezt a kis csodát, messze ez a kedvenc a napozás utáni termékem. Elképesztően gyorsan beszívódik (szerintem 30 másodperc nagyon maximum), lágy alig érezhető enyhén mentás illata van és nagyon hűsíti a bőrt. Már rég nem égtem le úgy igazán, kiadós napozások után szoktam használni. Biztos vagyok benne, hogy újra fogom vásárolni ha elfogy. Érdekes állaga van, ahogy a neve is mutatja gél szerű, nekem a hajzselé jut róla eszembe. Itt már említettem, azóta is tart a szerelem.


Összetevők
Ti mit használtok?

3 megjegyzés:

  1. Én most egy Garniert használok, hasonló a tiédhez, csak ez "refreshing hydrating spray", de ez a Hawaiian Tropic nagyon szimpi :)

    VálaszTörlés
  2. ú, ezt a hawaiian tropic-ot ki kell próbálnom.

    VálaszTörlés