2012. július 3., kedd

Júniusi kedvencek

Sziasztook!

Nem kicsit tűntem el az utóbbi szűk két hétben. Ne haragudjatok, nem volt időm bejegyzéseket gyártani, de amikor lett volna is, akkor pedig nem tudtam miről. Nem sminkelek egyáltalán ebben a melegben, és vásárlásstop-ot is megfogadtam július végéig.
Előző hónapban azonban nem csináltam kedvencekes bejegyzést, most viszont körvonalazódott bennem, hogy mik voltak a június favorit termékei.


Balea hajvégápoló: A balcsi vize nagyon kiszárította a hajam, olyan volt mint a rőzse, ez a kis olaj viszont az első hajmosás után rendbe tette (tejproteines hajpakolással karöltve). Nagyon szeretem, isteni az illata is.
Garnier pattanáscsökkentő krém: Könnyed kis nappali hidratáló a nyárra, elvileg mattít, gyakorlatilag viszont nem igazán.
Dinnyés testpermet: Kellemes kis finom illata van, a kánikulában a parfüm helyett ezért nyúltam szinte mindig.
Hawaiian Tropic 15 faktoros naptej: Rengeteget napoztam és mindig ezért nyúltam ha a közelemben volt. Egy az egyben nyár illata van.
Neutrogena grapefruitos arctisztító: Sok helyen láttam már ezt a terméket, én is megvettem a sok jó vélemény miatt. Nekem enyhén szárítja a bőröm, sose szabad elfelejtenem hidratálni a használata után. De ennek ellenére megértem a sok jó véleményt, nagyon megszerettem.
Moschino tusfürdő: Gyakran volt olyan, hogy nem aludtam otthon, ilyenkor csak bedobtam ezt a kis tusit a neszeszerbe. Isteni illata van, egy parfümhöz kaptam.
The body shop epres testvaj: Már olvashattatok róla bejegyzést, sajnos már elfogyott, de szinte biztos vagyok benne, hogy újra fogom venni.
Neon lakkok: Aden és Moyra lakkokért gyakran nyúltam, mivel lebarnultam és így még jobban mutatnak a neon színek a körmeimen.
A Catrice Kiss kiss hibiskiss rúzsát és a Salmon&Garfunkel körömlakkját is gyakran használtam, és fogom is júliusban is.

Ti miket használtatok júniusban? Ti is hanyagoltátok a sminkelést?

2 megjegyzés:

  1. A Catrice rúzs nekem is megvan, én még barátkozom vele... nekem nagyon tetszik, de anyukám szerint túl vadító :D 1 kis meglepi: http://picimosoly.blogspot.sk/2012/07/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
  2. Ezt a Garnier krémet én is használtam egy időben, aztán váltottam natúrabb dolgokra! :-) Én is abszolút hanyagolom a sminkelést, ebben a melegben minden úgyis lefolyik az emberről... :-(

    VálaszTörlés