2012. július 23., hétfő

Offtopic: Telefontokok ebay-ről

Szinte még csak ékszereket rendeltem ebay-ről, de mikor megvettem az új telefonom (sőt pár nappal már előtte is) elkezdtem mindenféle tokok után keresni a neten. Általában a boltokban szinte csak iPhone-hoz látok mindenféle "ruhácskát", más mobilokhoz szinte egyáltalán nem. Ebay-en szerintem az összes telefonhoz lehet tokot rendelni, én nem is tudtam választani, így rendeltem kettőt.



A bal oldali egy műanyag, a jobboldali szilikontok. Mindkettőt imádom, feldobja a telefont, a saját személyiségedre lehet formálni ezekkel a kis kiegészítőkkel.

Ha ti is szeretnétek rendelni a mobilotokhoz tokot akkor azt ajánlom, hogy keressétek ki a telefon pontos típusát, majd írjátok be a keresőbe, mögötte a "case" (tok) szóval. Ezt azért írom ennyire szájbarágósan, mert az én mobilom Samsung Galaxy S Plus, így is kerestem rá, de rengeteg Samsung Galaxy Ace telefontokot dobott ki, majdnem rosszat rendeltem meg emiatt.

Nektek van valamilyen tok a telefonotokon? Esetleg vettetek hozzá többfélét?

2 megjegyzés:

  1. A bal oldali nagyon tetszik! :) Én is vettem tokot a telefonomhoz, sokkal egyedibb lett tőle! :)

    VálaszTörlés
  2. Hmmm az I <3 NY tök jó :) Jó vásár volt :))!xoxo

    VálaszTörlés