2012. augusztus 11., szombat

Hello, I'm back!

Rendesen kinyaraltam magam júliusban és augusztus elején. Hoztam nektek pár képet a nyaralásból, most úgy is olyan rossz idő van, remélem kellemes lesz nézegetni a képeket.
Először Trogirban voltunk négyen 6 napig, szuper volt, bár első 2 nap az idő nem volt az igazi, de legalább láttam vihart a tengerparton.
Az odaút elég "kalandos" volt bár a legjobb szó inkább az idegőrlő lenne rá. 3 órával tovább tartott, mint gondoltuk mert letereltek minket a pályáról mivel valami idiótát üldöztek, aki nem fizetett egy benzinkúton.

Egy reptértől pár km-re volt a szállás, egyáltalán nem volt zavaró, nagyon menő repcsiket láttunk

Egyik legszebb part, amit találtunk

Yaaay for palmtrees

Elképesztően szépek voltak a felhők

Aki Trogirba téved, annak a Medena strandot ajánlom, annál jobbat sehol se találtunk. Mi a sziklás részen telepedtünk le (természetesen, ahol a nudisták lógtak egész nap) ott kevéske ember volt és rengeteg sünvázat tudtunk gyűjteni. Ha tehettük búvárkodtunk, bár nincs sok látnivaló, de minket lekötött. A zsákmány egy kis része:


Medena strand
Ha már errefele jártok mindenképp utazzatok el a Krka-i Nemzeti Parkba, valami elképesztően szép vízesés van ott. A sok sós víz után jólesett egy kis édesvízi fürdés. Itt lehet kirándulni is, megkerülni a vízesést és megnézni a tetejét.


Trogirtól nem messze található Split, Horvátország második legnagyobb városa. Ide is bekukkantottunk, bár nem kötött le minket sokáig, az óváros szép nagyon, teli turistákkal.  

A fiúkkal Splitben

"Röviden" ennyi, remélem nem gond, hogy csináltam egy ilyen bejegyzést, én mindig szívesen olvasom az élménybeszámolókat, gondolom ezzel más is így van.

Nem igazán vásároltam semmi "bjutidolgot" én nem ezért megyek nyaralni, hogy megnézzem, hogy más országban milyen a háendem ésatöbbi... Kivétel lenne persze mondjuk London, ahol boldogon elnyaralnék a Primarkban és a Topshopban meg még pár hasonló üzletben... :)
Ti merre nyaraltok/nyaraltatok? Túl vagytok már rajta vagy még hátra van?

6 megjegyzés:

  1. Én Horvátországban csak Splitben voltam, de szerintem nagyon koszos, az óváros szép mondjuk, de egy héten keresztül azért már uncsi. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah hát igen ilyen ipari városnak tűnik, nekem se jött be csak a kikötő, meg az óváros.

      Törlés
  2. Gyönyörű képek lettek, nagyon jó volt végignézni őket! :) Én is imádom a Horvátországot! Idén csak belföldre fogok menni, Zalakarosra 10 napra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még sosem voltam Zalakaroson, remélem eljutok oda is :) Jó nyaralást ;)

      Törlés
  3. Szép helyen jártál :))!Jönnek majd még képek?Én idén nyáron Balcsin voltam :)Nem panaszkodhatom,hiszen ebben az voltam Velencében és Rómában is két külön alkalommal.Velencében osztálykiránduláson a karneválkor,Rómában barátnőmékkel egy hétre.Xoxo

    VálaszTörlés
  4. Pár évvel ezelőtt én is jártam Splitben :D . Csodás képek *-*

    VálaszTörlés