2012. március 6., kedd

Clinique High Impact szempillaspirál teszt

Sziasztok!
Megint szerencsés voltam egyik nap, ugyanis nyertem egy Clinique High Impact szempillaspirál mintát. Most ezt jól le is teszteltem nektek :) Nagyon szép, zöldes metálos csomagolása van, illata nincs, bár miért is lenne... :D A keféje teljesen átlagos, semmi extra. Itt vannak a képek, majd utánuk összegzem a tapasztalataimat.
Micsoda álmos szem... :D




Olyan furcsa ilyen közelről látni a szemem... :D Tehát, valóban durva pillákat eredményez a spirál használata, a képeken elég csomósnak látom, de a tükör előtt a szemüvegem mögött csak azt látom, hogy "hűűűdebabaaaa"! A tartóssága is tökéletes, reggel használtam, és nem potyogott le, tökéletesen a helyén volt úgy 10 órát körülbelül. Építeni nem nagyon próbáltam. Biztosan el fogom fogyasztani, mert nagyon tetszik.

1 megjegyzés: