2012. március 25., vasárnap

Egy összemixelt bejegyzés..

Azért összemixelt mert csomó dolgot szeretnék megmutatni, és külön-külön nagyon rövid postok lennének :)
Íme az első egy villámgyors smink. Egyszerű barna egy kis kékkel "megspékelve" :D Nem volt sok időm, meg is látszik sajnabajna.


Ez pedig egy nagyon egyszerű lakkozás, notgoingtogetit Diától lestem el :)
Nappali szemsmink:
Nem tudom mi potyogott le a szemem alá, de ha kiderítem elverem a bűnöst :)
És még egy körmös kép, a barátomnak nem tetszett nagyon ez, azt mondta olyan mintha a gyűrűs ujjamon lévő körmöm vérszegény lenne...

Most ilyen punnyadt voltam a hétvégén blogolás (és minden) szempontjából, remélem ti nem :)

1 megjegyzés:

  1. Én nem voltam punnyadt. ^^ Én tettem fel egy haul bejegyzést. ^^ Amúgy jók a körmök és a sminkek. :D Az a vérszegény dolog meg kicsit igaz, de jobban megnézve jó lett. ^^ Gyönyörű krém színek. ^^

    VálaszTörlés