2012. március 22., csütörtök

Kis zsákmány

Sziasztok!
Ma anyuval körbejártuk az Aréna Plázát, nagyon jó volt, lejártuk a lábunkat. Életemben először Mac-ben is voltam, ahol kipróbáltam egy rúzst, ami elképesztően megtetszett.
Betértünk a Bershka-ba is ahol elég rég voltam és akkor is rossz tapasztalatokkal jöttem ki. Biztos ismeritek azt a parfümöt, ami ilyen édeskés vattacukorhoz hasonló illatú. Na ilyen felhő csapott meg utoljára, amikor bent voltam. Ja és a ruhák úgy voltak szétdobálva mint valami kilós turkálóban. Meg se tudtam nézni őket mert nem volt kedvem.
Most viszont minden szép rendezett volt, és a sok dolog tetszett, még az is lehet, hogy visszanézek pár dologért :)
Ő viszont hazajött:
Annyira édibogyesz
És majd őt is hazahozom :D
Vettem még egy gatyót is de az nagy lett így majd ha kicserélem megmutatom :)
Majd még jövök egy bejegyzéssel, de időközben begőzölt az egerem és rettenet nehéz "dolgozni" így :)

1 megjegyzés:

  1. Jaj de édes póló. ^^ Tündéri. ^^
    Aréna pláza...Pest... ajj de akarok menni, de hát van pár kilóméter közte és köztem :D Vásárólj helyettem is xD

    VálaszTörlés