2012. július 16., hétfő

Dove visiblecare Softening krémtusfüdő

Nem gyakran szoktam tusfürdőkről írni, mert nem lehet sokat írni róluk, ezért csak akkor említek meg egy terméket ha az valamiben kimagasló. Így lesz ez most is. Nem vagyok oda a nagyon krémes, sűrű tusfürdőkért, amik nehezen habzanak. Ez a Dove pont ilyen, bevonja a bőrt, mint egy testápoló ( anya először azt is hitte, hogy véletlenül testápolót vett ) de ennek ellenére könnyű lemosni és utána érezhetően puha a bőr. Sose hittem az ilyen termékekben, én a hidratálást inkább testápolókra vagy a testvajakra hagytam.


Viszont mióta ezt használom még nem nyúltam testápolóért! Ez számomra elég sokkoló, sose találkoztam ilyen tusfürdővel, ami így hidratált volna. Kellemes illata van és lassan is fogy.
Ha szeretitek az ilyen krémtusfüriket, akkor mindenképp próbáljátok ki őt, nem fogtok csalódni!

Ti fürdés alatt oldjátok meg a hidratálást, vagy inkább utólag kenitek be a bőrötöket?

2 megjegyzés:

  1. Még sosem használtam krémtusfürdőt, másrészt nagyon szeretek különböző testápolókat begyűjteni, úgyhogy utólag oldom meg ^^

    VálaszTörlés
  2. lelkes követőd vagyok már egy ideje, köszönöm a tippeket, bejegyzéseket :)
    www.alldayunique.blogspot.com (én is egy picit reménykedem a sajátommal kapcsolatban, bocsánat a hirdetésért!!)

    VálaszTörlés