2013. április 30., kedd

Legkedvencebb sminklemosóm

Már régóta keresem a tökéletes sminklemosót. Sokat ingáztam a kendős és a vattapamacsos megoldás között de végül azt hiszem megtaláltam az igazit. Sok bloggernél láttam a Bioderma sminklemosó folyadékát, de nekem az kicsit drága termék. Így igyekeztem megtalálni a drogériás megfelelőjét, minél kevesebb "gonoszsággal" az összetevők között. Így akadtam körülbelül 2-3 hónapja erre a Garnier sminklemosóra.


Mivel már jó ideje használom, ezért ki merem jelenteni, hogy tökéletes (számomra). Nem pattogtam ki tőle, még a vízálló szemhéjtussal is elbánik könnyedén. Az ára is barátságos, én 1000 forintért szoktam megvenni a dm-ben. Én már a második flakont használom, nagyjából másfél hónapig elég nekem egy flakonka.

Összességében egy irtó kellemes csalódás volt, érzékeny bőrűeknek is ajánlom mindenképp!


2 megjegyzés: